mohd rafiq | norpahzila wati | putri marissa | putri mia ellysha

mohd rafiq | norpahzila wati | putri marissa | putri mia ellysha

Friday 8 April 2011

Salam perkenalan..

Hi kengkawan...untuk pengetahuan smua, blog yg aku wat ni adalah untuk suke-suki aje..ni aku create pn mase xde keje kat opis...huhu..Datang opis pn cam g CC a.k.a Cyber Cafe..haha.. meleleh jubo aku dok opis xtau nk wat ape..so last2 terlintas kat pale otak aku nk wat blog...by the way skrg ni dunia makin canggih, aku tgk smua dh ade blog sndri..aku je yg ketinggalan zaman kn???emm..cian aku bute IT..huhu.. So xpe..keep it up rafiq u can do it..lantak la ape org nk kate..lantak kome le..nnti kite bako..kite bako...haha..melalut plak aku ni...
Untuk 1st entry aku ni cume nk bgtau je camne tercetus idea nk wat blog ni..haha. Ok aku akan update lg psl diri aku & family aku utk entry akan datang...so have a nice day.. thanks

1 comment: